Anjidani & Partners Co. CN. 1444283
OmanMedicaOmanMedicaOmanMedica
968-9273-5515+
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20
مسقط، خیابان 18 نوامبر، پلاک 432
OmanMedicaOmanMedicaOmanMedica

پرسش و پاسخ

سوالات متداول

برای سرمایه گذاری در کشور عمان چه باید کرد؟

دکتر علی اصغر انجیدنی

متخصص در امور راه اندازی کسب و کار پاسخگوی سوالات شماست

1- تاسیس شرکت تجاری با مالکیت صد در صد خارجی یا شریک شدن در یک شرکت ثبت شده و کسب اجازه کار و اقامت

2- خرید ملک در مناطق ویژه ای از کشور عمان و به ویژه شهر مسقط همانند شهرک الموج ، خلیج مسقط Muscat Bay  و مسقط هیلز و کسب اقامت حداقل سه ساله ولی بدون اجازه کار و فعالیت تجاری( به عبارت دیگر اگر اقامت کسب شده فقط بر روی خرید ملک باشد فرد اجازه کار در عمان را نخواهد داشت)

شرکت های تجاری در عمان همانند کشور ایران چندین نوع هستند که معمول ترین آنها که اکثر ایرانی ها این نوع شرکت را با مالکیت صد در صد ایرانی در کشور عمان ثبت می کنند شرکت با مسئولیت محدود می باشد که می تواند فقط توسط یک نفر تاسیس گردد (به نام شرکه شخص واحد) و یا چندین نفر شریک داشته باشد.

شرکت های تجاری از نظر سرمایه و اعتبار فعالیت پنج درجه دارند :

1- شرکت درجه ممتاز که سقف سرمایه نامحدود و درجه فعالیت بسیار معتبر دارد و تاسیس آن اقامت حداقل 3 تا 5 ساله برای موسسین اش به همراه دارد. 

2-شرکت درجه یک که سرمایه اسمی آن 150,000 ریال عمان بوده و و برای اکثر بیزینس های رایج به ویژه در گروه پزشکی مناسب می باشد و موسسین آن نیازی به آوردن سرمایه کلان به کشور عمان ندارند میزان اسمی سرمایه شرکت دلیلی بر اثبات حضور 150 هزار ریال عمان در بانک ها نیست.

3- شرکت های درجه دو تا درجه چهار شرکت هایی هستند که سرمایه پایین‌تر داشته و معمولاً برای کارهای کوچک و بیزینس های عمدتاً تک نفره همانند تعمیرکار، آرایشگر و غیره مناسب می باشند و برای گروه های پزشکی توصیه نمی گردند.

شرکت های تجاری در عمان معمولاً اعتبار ثبت سه ساله دارند و بعد از سه سال با پرداخت هزینه‌ای اعتبار آن تمدید میگردد.

سوالی در مورد کشور عمان دارید؟

کافی است با استفاده از تکمیل فرم زیر پرسش خود را در مورد کشور عمان و نحوه سرمایه گذاری یا اخذ اقامت این کشور بپرسید، مشاوران ما بصورت رایگان و در اسرع وقت به سوال شما پاسخ خواهند داد.

آدرس دفتر عمان مدیکا :

عمان، مسقط، العذيبة ، خیابان 48
کد پستی 130

تلفن های مشاوره :

5515 73 92 968+
8583 03 92 968+

ایمیل های مشاوره :

info@omanmedica.com
contact@omanmedica.com

    X