Anjidani & Partners Co. CN. 1444283
OmanMedicaOmanMedicaOmanMedica
968-9273-5515+
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20
مسقط، خیابان 18 نوامبر، پلاک 432
OmanMedicaOmanMedicaOmanMedica

اعلام مناقصات و مزایده های کشور عمان

مرجع اعلام مناقصات و مزایده های کشور عمان

اگر به دنبال فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در عمان هستید، تنها با یک کلیک و ورود به سایت ما، به جستجوی مناقصه و مزایده های عمان بپردازید. این مناقصه ها و مزایده ها ، شامل فرصت های رشد کسب و کار، دسترسی به بازارهای جدید و فرصت های سودآور خواهد بود.
مرکز مناقصه ها و مزایده ها در کشور عمان
دسته بندی رشته ها درمناقصات و مزایده های عمان

مناقصات

کشاورزی و غذا
کامپیوتر و خدمات مربوطه
انرژی و نیرو
پزشکی و آزمایشگاه
صنعت و ساختمان

مزایده ها

کشاورزی و غذا
کامپیوتر و خدمات مربوطه
انرژی و نیرو
پزشکی و آزمایشگاه
صنعت و ساختمان

جدیدترین مناقصه ها در کشور عمان

مزیت های استفاده از خدما ت ما
  • طیف متنوعی از مناقصه ها را در صنایع مختلف، از ساخت و ساز و فناوری اطلاعات گرفته تا مشاوره و تولید، بررسی کنید.
  • از جزئیات جامع مناقصه، از جمله محدوده پروژه، مهلت‌ها و معیارهای ارزیابی مطلع باشید.
  • قابلیت های خود را با پیشنهادات مناقصه حرفه ای که شما را از رقبا متمایز می کند به نمایش بگذارید.
  • با مشارکت با سازمان ها و نهادهای دولتی عمان، دید و اعتبار خود را افزایش دهید.
فرصت را از دست ندهید! اکنون به پلتفرم ما بپیوندید و کسب و کار خود را برای رشد و موفقیت تصاعدی قرار دهید. فرصت را برای تضمین قراردادهای با ارزش بالا که می تواند تجارت شما را به جلو سوق دهد، از دست ندهید!
1

مرحله 1. راه اندازی

از مناقصاتی که در کشور عمان وجود دارد اطلاع پیدا نمایید. ما در عمان مدیکا یک سرویس جامع مناقصه و مزایده را ارائه می دهیم که پورتال های دولتی و غیر دولتی کشور عمان را اطلاع رسانی می نماید، تا از این طریق شما از فرصت های جدید در بخش های پزشکی، صنعت، کشورزی و... با خبر باشید.
2

مرحله 2. بررسی

فرصت های مناقصه و مزایده ای که در راه است را بررسی کنید. با تمرکز بر مناقصه و مزایده هایی که می‌خواهید برنده شوید، نگاهی عمیق‌تر به حداقل الزامات و معیارهای واجد شرایط بودن در این مناقصه‌ها و مزایده¬ها بیندازید.
3

مرحله 3. رشد کنید

با آگاهی از معیارهای واجد شرایط بودن برای رقابت در مناقصات و مزایده های کشور عمان، می توانید شروع کنید و سوالات خود را از تیم با تجربه عمان مدیکا بپرسید . با اینکار شما اطلاعات جامعی از مناقصات و مزایده های کشور عمان خواهید داشت.
4

مرحله 4. هدف

ابتدا یک حساب کاربری "پروفایل" ایجاد نمایید ، نمونه ای از نوع مناقصه ها و مزایده های هدفی که می خواهید از آنها با خبر باشید را برای فیلتر کردن فرصت ها استفاده کنید. به شما جدول روزانه و رتبه‌بندی شده از فرصت‌ها را ارائه می‌دهیم که با معیارهای شما مطابقت دارد تا به جدا کردن مناقصات و مزایده های کلیدی که ارزش پیشنهاد دادن دارند، کمک کند.
5

مرحله 5. مناقصه

هنگامی که یک مناقصه در ذهن دارید، اکنون زمان شروع است. ما خدمات مدیریت و نگارش کامل پیشنهادات را ارائه می دهیم که تمام جنبه های آماده سازی مناقصه را پوشش می دهد. در تیم عمان مدیکا، ما قبل از هماهنگی با تیم شما برای تکمیل جزئیات، تمام اسناد را آماده می کنیم و پاسخ را به سوالات مناقصه می نویسیم. پس از تکمیل، ما تمام اسناد مناقصه را جمع آوری کرده و از طرف شما ارسال می کنیم. کاملاً مدیریت شده، بدون وقفه. بنابراین برای یک پیشنهاد عالی با ما تماس بگیرید.
6

مرحله 6. منعکس کنید

برنده شدن! در اولین تلاش در مناقصه¬های بخش دولتی کشور عمان غیرقابل دسترس نیست، اما اگر برنده نشدید، ناامید نشوید. به یاد داشته باشید که مناقصه بسیار رقابتی است و اکثر شرکت های تازه وارد در بخش دولتی با یک نقطه ضعف روبرو هستند. آنها اطلاعات دقیقی از بخش¬های دولتی کشور عمان ندارند. همیشه در مورد پیشنهاد خود بازخورد بخواهید. اینکار باعث میشود که در مناقصات و مزایدات بعدی با دید بازتری انتخاب کنید.
X