Anjidani & Partners Co. CN. 1444283
OmanMedicaOmanMedicaOmanMedica
968-9273-5515+
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20
مسقط، خیابان 18 نوامبر، پلاک 432
OmanMedicaOmanMedicaOmanMedica

اشتغال پزشکان در عمان

اشتغال پزشکان در عمان

گروه عمان مدیکا همواره درحال رصد فرصت های شغلی قابل ارائه برای ایرانیان در کشور عمان است، این فرصت های شغلی با توجه به ارزش بالای واحد پولی کشور عمان بسیار ارزشمند هستند و با توجه به میزان بالای تقاضا این فرصت ها به سرعت از دست می روند. بنابراین داشتن یک مشاوره و وکیل بومی عمانی درکنار شما میتواند رسیدن به این هدف را محقق کند.

کاریابی و اشتغال پزشکان در عمان

ما در قالب یک بسته خدماتی در ابتدا شرایط و حرفه شما را مورد بررسی قرار میدهیم، سپس با توجه به تخصص و جایگاه شغلی شما در بین فرصت های به وجود آمده جهت اخذ اقامت کاری و مجوز فعالیت اقدام خواهیم کرد. تاکنون پرونده های موفق زیادی در این خصوص داشته ایم و به لطف داشتن تیم متخصص و با تجربه تا کنون هیچ قرارداد ناموفق ای در پرونده عمان مدیکا وجود نداشته است.

بررسی شرایط شما از لحاظ حرفه و تخصص
جستجو برای فرصت شغلی متناسب با حرفه شما
انجام اقدامات لازم جهت اخذ اقامت کاری
مشاوره اختصاصی پشتیبانی از شما خدمات اقامتی و سبک زندگی

در برخی مواقع شرایط خاصی برای شما وجود دارد که نیازمند هستید در جهت قدم گذاشتن در مسیر درست مهاجرت کاری یک وکیل متخصص و یک منتور درکنار شما باشد. ما این خدمات را بصورت اختصاصی و در صورت تقاضای شما در اختیارتان قرار می دهیم. به این صورت که در همان مبدا یک نفر نماینده و مشاور به شما راهنمایی ها لازم را خواهد داد تا قبل از اقدام به ارسال مدارک و تقاضا تصمیم گیری درستی انجام دهید.

یکی از مهمترین تفاوت های گروه عمان مدیکا با سایر شرکت های مشاوره ای ، فالو آپ بعد از شروع به کار خواهد بود. به این صورت که شما بعد از ورود به کار جدید نیازمند هستید برای برخی مسائل همچنان در کنار شما باشیم تا هیچ مشکلی در کار برای شما پیش نیاید.

بعد از گذشت تمامی مراحل اخذ اقامت کاری و اشتغال در حرفه مورد نظر اولین قدم تهیه محل اقامت و آشنایی با سبک زندگی و قوانین و مقررات کشور عمان است، این کشور بر روی قوانین و مقررات خود بسیار پایبند است و همین امر موجب امنیت و آرامش در این کشور شده است.  ما در کنار شما خواهیم بود تا در مدت کوتاهی بتوانید خودتان را با سبک جدید زندگی در امن ترین و آرام ترین کشور خاوره میانه وفق دهید.

خدمات ثبت نام و شرکت در آزمون پرومتریک در عمان
فرآیند استخدام گروه پزشگی در عمان چگونه است؟

جهت انجام فرآیند معادل سازی مدرک در عمان برای رشته های پزشکی، پرستاری و کلیه رشته های گروه پزشکی باید این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.

تایید مدارک در سایت دیتافلو اولین مرحله معادل سازی مدرک در کشور عمان برای رشته های پزشکی است.

گروه عمان مدیکا در یک بسته ویژه خدماتی تمامی مراحل دیتافلو را برای شما انجام خواهد داد.

دومین مرحله شرکت در آزمون پرومتریک است که این آزمون به صورت حضوری و سوالات آن چند گزینه ای به زبان انگلیسی است. لازم به ذکر است شرکت در این آزمون نیاز به تایید دیتافلو ندارد.

سومین مرحله پس از اخذ جاب آفر، انجام مصاحبه حضوری با وزارت بهداشت کشور عمان از طریق گرفتن وقت مصاحبه توسط گروه عمان مدیکا خواهد بود.

برای اینکه بتوانید با موفقیت آزمون پرومتریک عمان را پشت سر بگذارید و مهاجرت کنید، لازم است تا به خوبی با نحوه طرح سوال این آزمون آشنا شوید.

متخصصین گروه عمان مدیکا اطلاعات آزمون پرومتریک را در اختیارتان قرار می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا با منابع و سرفصل‌های این آزمون آشنا شوید.

یکی از مهم‌ترین عواملی که مانع از موفقیت افراد در آزمون پرومتریک می‌شود، عدم مدیریت صحیح زمان سر جلسه آزمون است. مشکلی که داوطلبان همیشه سر آزمون با آن مواجه می‌شوند. با اینکه دانش خوبی دارند اما عدم کنترل زمان باعث می‌شود که نتوانند به تمامی سوالات پاسخ دهند. به همین دلیل مشاورین ما به شما کمک می‌کنند تا در خصوص مدیریت زمان توانایی لازم را کسب کنید.

X